CostBusters - A költségirtók

 
Cégismertetõ
Mit tehetünk Önért?
Költségkategóriák
Ügyfeleink
GY.I.K.
Munkafolyamat
Kalkulátor
Skót viccek
Ajánlás ismerosnek
Hozzáadás a kedvencekhez
Elérhetõségünk Linkek Oldaltérkép
Gyakran ismételt kérdések 

 

 


Vannak-e jellemző költség kategóriák, amelyekre a CostBusters specializálódott?

Igen, a CostBusters elsősorban a rezsiköltségek analizálására koncentrál. A leggyakrabban előforduló kategóriák:

Költség kategóriák
Telefon/mobiltelefon költségek
ØIrodaszerek/számítástechn. kellékek
ØSzállítás/Kurír
ØCsomagolási költségek
ØTisztítószerek
ØNyomtatás/Nyomdai költségek
ØKarbantartási költségek
ØMunka/védőruházat
ØUtazási költségek
ØÜzemanyagok, energia
ØBanki költségek
ØBiztosítás
ØHotel/bar beszállítások
ØStb..

 

Természetesen a CostBusters szakemberei rendelkeznek tapasztalatokkal egyéb területeken is. Minden egyes Ügyfél egyedi, speciális figyelmet kíván meg.

 (Ugrás a lap tetejére.)

Miért van nekünk szükségünk a CostBusters-re? A munkatársaink jól ismerik valamennyi említett költségkategóriát.
 


Ön több szempontból is hasznosnak fogja találni szolgáltatásunkat. Az a kérdés fel sem merül, hogy mi a helyébe lépünk az Ön jelenlegi munkatársainak, sokkal inkább kiegészítjük őket. Mi olyan területekre összpontosítunk, amelyek általában nincsenek a figyelem középpontjában.

Egy jól működő, ennélfogva elfoglalt cégnél a menedzsmentet és a beosztottakat is általában lekötik azok területek, amelyek a főtevékenységgel kapcsolatosak: nyersanyagok, alvállalkozók, alkalmazotti költségek, amortizáció költségei, adózás, és persze a vevők kiszolgálása. Ezek után kevés idő és energia marad azokra a területekre, amelyek koncentrálunk.

Ráadásul, mivel nekünk ez a mindennapi munkánk, mi sokkal otthonosabban mozgunk a rezsiköltségek területén, tehát rövidebb idő alatt nagyobb megtakarítást tudunk elérni.
 
Például:

  • Gyakran az áremelések fokozatosan, apró lépésekben történnek, ezért vagy nehezen vehetőek észre, vagy az adott pillanatban nem tekintik őket túl nagy mértékűnek, és automatikusan elfogadják. Ugyanakkor csupán évi 5% áremelés több mint negyedével, 27,6%-kal növeli a termék árát 5 év alatt.
  • Néha egy bizonyos termék/szolgáltatás beszerzése teljesen felesleges. Az első beszerzést követő években bizonyára kellett, de közben szükségtelenné vált. Mivel azonban kívül esik a figyelem középpontján, soha senki nem kérdezte meg: „Miért vesszük mi még mindig ezt?”
  • Bizonyos termékeket vásárlása évek óta ugyanattól a szállítótól történik ugyanazon a módon. Az idők során történhettek olyan technológiai változások, amelyek lehetővé tennék olcsóbb termék beszerzését.
  • A beszerzéssel foglalkozó munkatársak – főleg ha növekszik a cég forgalma – le vannak kötve megrendelések kielégítéséhez szükséges eszközök rendelésével, és nincs idejük körülnézni a piacon alacsonyabb árú termékek után.
  • Időnként az is előfordul, hogy ugyanazt a terméket több osztályról is rendelik ko-ordináció nélkül, ami pedig árcsökkentő tényező lehetne. 
  • Végezetül: a CostBusters mögött 12 évnyi tapasztalat van, számtalan szolgáltatásra, termékre, szállítóra, szervezetre és árakra vonatkozó adat, amelyet folyamatosan frissítünk. Ezért ha valaki gyorsan és hatékonyan tud költséget csökkenteni, akkor mi valóban tudunk.
(Ugrás a lap tetejére.)

Azt jelenti-e ez, hogy az CostBusters munkája többnyire a jelenlegi szolgáltatók lecserélésével végződik?

Nem szükségszerűen. Sőt többnyire nem. Gyakran jelentős árengedményt sikerül elérni a meglévő szállítótól is, tehát a régi, bevált üzleti kapcsolat megmarad. Máskor alternatív szállító olyan nagy árelőnyt nyújt, hogy megéri a váltás.

Több tényezőt kell figyelembe venni az árajánlatok értékelésénél, s ezek között kiemelt szerepet kap a szállító kapcsolata az Ügyféllel. A meglévő szállítók mindig előnyt élveznek. Másrészt a legtöbb szállító kész az alkura annak érdekében, hogy megőrizze az üzletet.

Amire minden körülmények között a legnagyobb figyelmet fordítjuk, az hogy bármekkora is a megtakarítási lehetőség, származzon az a meglévő vagy új szállítótól, a termék vagy szolgáltatás minősége legalább olyan, vagy magasabb kell legyen, mint a jelenlegi.

(Ugrás a lap tetejére.)

A CostBusters szolgáltatása csak bizonyos típusú gazdálkodó szervezetek számára alkalmazható?

Nem, a CostBusters jelentős megtakarításokat ért el többféle területen működő, különböző méretű gazdálkodó szervezetnél. Ahol rezsiköltség van, a CostBusters szolgáltatása működik.

(Ugrás a lap tetejére.)


Mi történik, ha a CostBusters nem talál egyáltalán semmi megtakarítási lehetőséget?


Ha semmi megtakarítási lehetőséget nem találunk, akkor Ön megnyugodhat, hogy Ön és a munkatársai a lehető legjobban választották ki a szállítóikat, és a legjobb áron vásárolnak. Ilyenkor természetesen semmit sem számlázunk. 

Ha nincs megtakarítás… nincs díj – ez a mi garanciánk.
Egy teljesen kockázatmentes lehetőség Ön számára.

(Ugrás a lap tetejére.)

Nekünk alapos, jól képzett, profi csapatunk van. Ők mindig kitűnő munkát végeztek, 100%-ig megbízom a képességeikben.

A csapatmunka mindenek felett! Mi az Ön csapatával dolgozunk. Mi az ő szövetségeseik leszünk, tudatosan, de körültekintően azon dolgozunk, hogy bizalmat és hitet ébresszünk bennük, hogy biztosak legyenek abban, hogy a mi feladatunk az ő munkájuk támogatása, és nem azért vagyunk, hogy az ő helyükbe lépjünk, vagy kritizáljuk őket, vagy kétségeket keltsünk a munkájuk hatékonyságával kapcsolatban.

Ez az egyik legfontosabb szempontunk a munkánk során. Annak kifejezésére törekszünk, hogy mi a megszerzett speciális tapasztalatainkkal és szakértelmünkkel őket segítjük, a projekt eredményéből az egész cég, így ők is profitálnak.

Emellett kiemeljük, hogy a helyszínen csupán minimális időt töltünk, s a lehető legkevésbé tartjuk fel az Ön munkatársait napi feladataik elvégzésében.

(Ugrás a lap tetejére.)

Mi kis hajóban evezünk, a költségeinket abszolút minimumon tartjuk. Nem hiszem, hogy van bármi további megtakarítási lehetőség.


Könnyen lehet, hogy meg fog lepődni. Nem egy ügyfelünk volt aki így érzett, de kíváncsiságból, vesztenivaló nincs alapon megbízott bennünket a munkával. A projekt végén meglepett és elégedett volt, mert mégis jelentős megtakarításokat találtunk számára. Ez nem az ügyfeleink hatékonyságának kritikája, inkább annak a ténynek igazolása, hogy más dolgokra összpontosítunk: ügyfeleink a főtevékenységükre, mi pedig rezsiköltségekre. Mindenki azon a területen a legjobb, amire fókuszálja energiáit.

(Ugrás a lap tetejére.)

 

Jól jönne a kevesebb költség és a több profit, de a napi munka annyira lefoglal, hogy nincs időnk a CostBusters-sel foglalkozni.

Nem is kell, hiszen mi dolgozunk Önért! A cégvezetőt egyáltalán nem zavarjuk a munkában, a beosztottakat is csak minimális mértékben. A gazdasági osztályon van szükségünk 4-8 óra időtartamra valakire, aki az adatokat rendelkezésünkre bocsátja. Az elemző munka során időnként röviden konzultálunk az adott szakterületek felelősével, pl. a telefonokat illetően az informatikai vezetővel, az irodaszereket illetően azzal, aki azokat rendeli.

A cégvezetőhöz leginkább akkor fordulunk, ha már a megtakarítási lehetőségeket ismertetjük. Miután pedig Ön meghozta a döntést, elvégezzük az adminisztrációt Ön helyett: előkészíttetjük, és a cége jogászával együttműködve leellenőrizzük az új szerződéseket, megírjuk a leveleket a szolgáltatók felé, Önnek csak alá kell írnia. A következő hónaptól kezdve pedig már meg is jelenik az eredménykimutatásban a növekvő profit.

(Ugrás a lap tetejére.)

 

Mennyi a CostBusters Sikerdíja?

Tapasztalataink szerint az általunk bevezetetett megtakarítások általában 5 évig kifejtik hatásukat. Ennek az összegnek mi mindössze a 20%-át kérjük, azt is két évre elosztva, hogy az Ön cége cash-flow-ja végig pozitív legyen. Ha az éves megtakarítás meghaladja a 2,5 millió forintot, akkor degresszíven csökkenő sikerdíjat alkalmazunk.

A sikerdíj számítása utólag, tényadatok alkalmazásával történik. Így Ön biztosan tudja, hogy csak az abból az összegből fizet nekünk egy részt, amit már megtermeltünk Önnek.


A CostBusters garancia - Sikerdíjért dolgozunk!

 

Kezdőlap   Elérhetőség   Kalkulátor   Gy.I.K.   Referenciák   Cégismertető   Oldaltérkép