Gyakran ismételt kérdések


Miért van nekünk szükségünk a CostBusters-re? Én és munkatársaim mindent megteszünk a költségeink alacsonyan tartása érdekében.

Ez egészen biztosan így van. Aki manapság nem így tesz, az hamar lehúzhatja a rolót. Csupán annyiban szeretném pontosítani ezt a véleményt, hogy Önök egészen biztosan mindent megtesznek, ami Önöktől telik. De vajon van-e Önöknek mindenre idejük?

A rezsiköltségek akár 15-20 költségnemből is állhatnak az Ön cégénél is. Ezeknek mindegyike speciális piac és termékismeretet kíván, ha valóban kordában akarjuk őket tartani. Ismerni kell továbbá azokat a trükköket is, amiket a szállítók alkalmaznak, amelyekbe a még a mégoly körültekintő emberek is gyakran belesétálnak.

Ezek az ismeretek természetesen sok tanulással megszerezhetőek. Mi 2005 óta tanuljuk őket, de még most is folyamatosan tanulunk. Attól tartok viszont, hogy ennyiféle és ilyen mélyreható ismeret elsajátítására a mindennapi munka mellett sem Önnek, sem munkatársainak nincs idejük.

Mi abból élünk, hogy az évek során nagyon sok olyan ismeretre, tapasztalatra tettünk szert, aminek igen kevés ember van a birtokában. Ezért ott is találunk megtakarítást, ahol mindenki más azt hiszi, hogy már lehetetlen.

(Ugrás a lap tetejére.)

A CostBusters munkája többnyire a jelenlegi szolgáltatók lecserélésével végződik?

Nem szükségszerűen. Sőt többnyire nem. Gyakran jelentős árengedményt sikerül elérni a meglévő szállítótól is, tehát a régi, bevált üzleti kapcsolat megmarad. Máskor alternatív szállító olyan nagy árelőnyt nyújt, hogy megéri a váltás.

Az is gyakran előfordul, hogy a meglévő szállító másik terméket, szolgáltatást vagy előnyösebb tarifarendszert kínál, ami legalább olyan jó, vagy még jobb, mint a jelenlegi, de kevesebbe kerül.

Több tényezőt kell figyelembe venni az árajánlatok értékelésénél, s ezek között kiemelt szerepet kap a szállító kapcsolata az Ügyféllel. A meglévő szállítók mindig előnyt élveznek (kivéve, ha Ön másképp rendelkezik). Másrészt a legtöbb szállító kész az alkura annak érdekében, hogy megőrizze az üzletet.

Amire minden körülmények között a legnagyobb figyelmet fordítjuk, az hogy bármekkora is a megtakarítási lehetőség, származzon az a meglévő vagy új szállítótól, a termék vagy szolgáltatás minősége legalább olyan, vagy magasabb kell legyen, mint a jelenlegi.

(Ugrás a lap tetejére.)

A CostBusters szolgáltatása csak profitorientált magáncégek számára alkalmazható?

Nem. Bármilyen 50 főnél nagyobb gazdálkodó szervezet részére, ahol rezsiköltségek vannak, tudunk megtakarításokat találni. Az érdeklődés azonban egyértelműen nagyobb a magáncégek részéről. Bárcsak lenne több állami, önkormányzati érdekeltségű, vagy alapítványi tulajdonú nonprofit ügyfelünk. Nagyon szívesen spórolnánk nekik, biztosan tudnának hasznosabb helyet is a ma még a szállítóknak kifizetett pénznek.

(Ugrás a lap tetejére.)

Mi történik, ha a CostBusters nem talál egyáltalán semmi megtakarítási lehetőséget?

Ha semmi megtakarítási lehetőséget nem találunk, akkor Ön megnyugodhat, hogy Ön és a munkatársai a lehető legjobban választották ki a szállítóikat, és a legjobb áron vásárolnak. Ilyenkor természetesen semmit sem számlázunk.

Ha nincs megtakarítás… ingyen dolgoztunk Önnek – ez a mi garanciánk.
Egy teljesen kockázatmentes lehetőség Ön számára.

(Ugrás a lap tetejére.)

Én alkalmazott vagyok. Mit szól majd a főnököm vagy a tulajdonos, ha megtakarítást találnak. Nem végeztem jól a munkám?

Bízom benne, hogy az Ön főnöke jó üzletember, és tudja azt, hogy Ön akkor termeli neki a legtöbb pénzt, ha azzal foglalkozik, amihez legjobban ért: a saját szakterületével.

Az Ön főnöke biztosan be fogja látni azt is, hogy Ön is mindent megtett a költségek alacsonyan tartása érdekében. Az, hogy mi mégis találunk megtakarítási lehetőséget, annak kizárólag az a magyarázata, hogy nekünk pedig ez a szakterületünk, ezért ezt másoknál gyorsabban és hatékonyabban végezzük. Ez úgy gondolom természetes.

(Ugrás a lap tetejére.)

Mi kis hajóban evezünk, a költségeinket abszolút minimumon tartjuk. Nem hiszem, hogy van bármi további megtakarítási lehetőség.

Könnyen lehet, hogy meg fog lepődni. Nem egy ügyfelünk volt aki így érzett, de kíváncsiságból, vesztenivaló nincs alapon megbízott bennünket a munkával. A projekt végén meglepett és elégedett volt, mert mégis jelentős megtakarításokat találtunk számára. Ez nem az ügyfeleink hatékonyságának kritikája, inkább annak a ténynek igazolása, hogy más dolgokra összpontosítunk: ügyfeleink a főtevékenységükre, mi pedig rezsiköltségekre. Mindenki azon a területen a legjobb, amire fókuszálja energiáit.

(Ugrás a lap tetejére.)

Jól jönne a kevesebb költség és a több profit, de a napi munka annyira lefoglal, hogy nincs időnk a CostBusters-sel foglalkozni.

Nem is kell, hiszen mi dolgozunk Önért! A cégvezetőt egyáltalán nem zavarjuk a munkában, a beosztottakat is csak minimális mértékben. A gazdasági osztályon van szükségünk 4-8 óra időtartamra egy asztalra, két székre, a számlák megtekintési és lemásolási lehetőségére.

Időnként kérdezünk pár dolgot könyvelőktől, vagy kérünk egy-egy listát az ügyviteli rendszerből. Arra törekszünk, hogy mind az adatgyűjtés napján, mind pedig a projekt folyamán minimális mértékben zavarjuk az Ön munkatársait a mindennapi teendőik során. Ez nem olyan, mint egy ISO audit, ahol mindenki fel-alá szaladgál az auditor körül. Igyekszünk maximális mértékben a háttérben maradni.

Önöknek csak dönteni, választani kell a fellelt megtakarítási lehetőségek közül. A következő hónaptól kezdve pedig már meg is jelenik az eredménykimutatásban a növekvő profit.

(Ugrás a lap tetejére.)

A CostBusters garancia - Sikerdíjért dolgozunk!



Ügyfeleink mondták rólunk:

A CostBusters sikerdíja az egyetlen számla, amit örömmel kifizetek, mert tudom, hogy még egyszer annyi pénz a zsebünkben marad.

Nagy Péter
operációs igazgató
Copy General Kft.
Várakozáson felüli eredmény született: az éves megtakarítás közel egy autó árával egyenértékű.... Ajánlom minden cégnek, aki költségeket szeretne megtakarítani.

Pál József
gazdasági igazgató
Béres Egészségtár Kft.
Kijelenthetem, hogy elégedett vagyok a CostBusters munkájával. A korábban más területen alkalmazott tanácsadókhoz képest a gyakorlatiasabb, gyorsabb és mélyrehatóbb munkát végeztek.

Korok Péter
ügyvezető igazgató
Grafit Pencil Nyomda Kft.
Főleg az informatikában született jelentős megtakarítás. Még azt is megoldották, amiről magunk is tudtuk ugyan, hogy felesleges költség, de mi nem tudtuk, hogy hogyan tudnánk megszabadulni tőle.

Balázs Krisztina
pénzügyi és informatikai igazgató
QBE Insurance (Europe) Limited Magyarországi Fióktelepe